Paardensportvereniging

Troje

Lid worden bij Paardensportvereniging Troje

Paardensport is al duur genoeg! Daarom zijn bij Troje de kosten voor een lidmaatschap laag. Je betaalt € 28,- per jaar. Voor dit geld ben je lid van de vereniging én de KNHS. Wil je wedstrijden starten? Geef dit bij ons aan en dan vragen wij jouw startpas aan voor dressuur, springen en/of mennen. Daarnaast organiseert Troje diverse activiteiten. Hieraan kun je tegen betaling deelnemen; je betaalt dus alleen voor onderdelen waar jij aan wilt deelnemen!

Heb je algemene vragen over Troje, of over je lidmaatschap, startkaart, KNHS etc.? Neem contact op met Miranda van der Plas, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06-53424383

Je kunt contact opnemen met onze Penningmeester Petra Strubbe als je vragen hebt over je contributie of andere financiële zaken; Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Je betaalt je contributie voor 1 jaar. (van 1 januari t/m 31 december) Mocht je je lidmaatschap op willen zeggen kan dit, uitsluitend per e-mail of post, tot 01 november 2018. Na 1 november wordt je lidmaatschap automatisch met 1 jaar verlengd.

Klik hier om het inschrijfformulier te downloaden.

Horses.nl

Het laatste nieuws uit de paardenwereld