Paardensportvereniging

Troje

Weekend weg naar Drenthe

Weekend weg, ga je mee?

Ook dit jaar organiseert Troje weer een weekendje weg voor alle leden; Heerlijk met je paard, hond of fiets (ont)spannende bosritten rijden,  lekker eten en een hoop gezelligheid!

Locatie: Albertshoeve in Wateren.

Datum: 20 september t/m 23 september 2018.
We hebben ander dan voorgaande jaren nu dus ook de donderdagavond geboekt. Dit omdat veel mensen vrijdag al vrij nemen, en het nu voor de meeste een stukje verder rijden is dan 'normaal'. Zo kun je donderdag avond je paard/fiets en jezelf installeren en vrijdag meteen een hele dag de bossen in! Natuurlijk mag je ook vrijdag arriveren. Laat dit even weten bij je inschrijving!

De accommodatie is briljant, mooie stallen, gaaf groepshuis, vele mogelijkheden. De omgeving is prachtig, met het Drenths Friese Wold als 'achtertuin'.

Er gaan dit weekend niet alleen maar paardrijdende leden mee. Ook voor de mountainbikers, fietsers of wandelaars wordt een programma bedacht. Als je wilt regelen we zo een mountainbike of gewone fiets voor je. Dus neem een vriend, moeder, partner etc. ook gezellig mee! Beide dagen komt iedereen samen op een afgesproken plek in het bos, waar Gea, Rineke en Ada een heerlijke lunch verzorgen.

Er wordt dit weekend volledig voor je gezorgd, dus opgeven, inpakken en wegwezen maar!

Prijzen:
Verblijf vanaf donderdag avond inclusief maaltijden (vanaf ontbijt vrijdag): € 150,- per persoon.
Verblijf vanaf vrijdag middag, inclusief alle maaltijden (vanaf diner vrijdag: € 135,- per persoon. Non-alcoholische dranken zijn inbegrepen. Alcoholische dranken kun je zelf meenemen, of je een meerprijs voor betalen. (alleen bier/wijn)

Vol=Vol. Alleen voor leden. Opgeven per e-mail, of neem contact op met Ada.
Er kan alleen opgegeven worden voor het gehele weekend. Dit weekend is geheel op eigen risico. T/m 16 jaar alleen onder begeleiding.

Voor meer info of opgeven:

Ada: 06-51759370

Afbeeldingsresultaat voor Alberthoeve wateren

Horses.nl

Het laatste nieuws uit de paardenwereld