Paardensportvereniging

Troje

Proefgerichte Clinic Wendy den Hartog

Voor onze vele wedstrijdruiters organiseren wij 26 augustus deze zeer leerzame 'Proefgerichte Clinic' door Wendy den Hartog. Met haar jarenlange ervaring als Grand Prix jurylid en -amazone, instructrice, KNHS Docent, coach etc. kan zij jou als geen ander vertellen hoe je meer uit jezelf en je paard kan halen in de wedstrijdring, en wat een jury echt graag wilt zien.

Tijdens de les laat je eerst een proef zien die Wendy vanuit het juryhokje op video vastlegt en helemaal van commentaar en punten voorziet. Daarna gaan jullie dit bespreken, geeft ze verbeterpunten en gaan jullie daar ook aan werken. Vervolgens krijg je nog wat tips mee, en natuurlijk de video die je thuis nog vele malen kunt nakijken / luisteren.
Naast de tijd die je zelf nodig hebt om los te rijden, duurt de clinic ongeveer een half uur. Dit half uur heb je Wendy helemaal voor jezelf.

De kosten zijn voor Troje leden  € 35,00 per combinatie. Hierbij betaalt Troje een deel van de clinic voor je.
Vanaf 20 augustus kunnen niet-leden ook inschrijven, maar dan voor € 50,00 per combinatie.

Je kunt uiteraard met meerdere combinatie's inschrijven.

Deze clinic is voor iedere (aankomende) wedstrijdruiter geschikt, van B tot Grand prix niveau. Je kunt op je huidige niveau een proef laten zien, of juist een klasse hoger om te kijken of je er al klaar voor bent.

Daarna, vanaf 16.00 uur volgt de altijd gezellige barbecue! In festival sfeertje inclusief muziek, hapjes, drankjes en een hoop gezelligheid.
Inschrijven kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of stuur een berichtje naar Daisy: 0630719903.
Let op, vol=vol!

Afbeeldingsresultaat voor jury marlon van wissen

Horses.nl

Het laatste nieuws uit de paardenwereld