Paardensportvereniging

Troje

Troje's minifestival (BBQ)

zondag 26 augustus 2018

Overdag verzorgt KNHS docente, instructrice, grand pix ruiter Wendy de Hartog een proefgerichte clinic. Of je net begint in de B, of als je al op hoog niveau rijdt; iedereen zou wel eens mee willen luisteren in het jury hokje, en willen weten hoe die professionele jury jouw proef beoordeelt. En, nog belangrijker; wat je in haar ogen kan verbeteren om het beste uit jou en je paard te halen. Dit is je kans! Omdat we jarig zijn trakteren we een deel van het bedrag van deze clinic! (alleen voor leden uiteraard).

Daarna, vanaf 16.00 uur volgt de altijd gezellige barbecue! In festival sfeertje inclusief muziek, hapjes, drankjes en een hoop gezelligheid.  We rekenen slechts € 7,50 per persoon voor de bbq voor leden. Niet-leden betalen € 12,50 per persoon. Frisdrank is ook nog eens gratis, en voor een biertje of wijntje vragen we € 1,- p/st.

Ben je lid en doe je met de clinic én de bbq mee, dan betaal je slechts € 40.00 per persoon voor beide onderdelen!

Uiteraard is opgeven wel nodig; stuur Ludy vóór 18 augustus aanstaande een berichtje via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0648383676.

Horses.nl

Het laatste nieuws uit de paardenwereld